Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77
» » » В «Укрзалізниці» назвали вартість квитків на майбутній прямий поїзд з Мукачева до Будапешта

В «Укрзалізниці» назвали вартість квитків на майбутній прямий поїзд з Мукачева до Будапешта


ПАТ «Укрзалізниця» завершила перемовини зв M?V-START nemzetk?zi utaz?sok щодо спільних планів по запуску прямого маршруту «Мукачево – Будапешт».
Про це повідомив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов
З його слів, угорці готові надати рухомий склад, що буде курсувати євроколією, яка і сполучає ці два міста. На новому напрямку не витрачатиметься час на перестановку вагонів з широкої колії на вузьку, що є значною перевагою маршруту.
Наразі ж поїздам потрібно змінювати колісні пари, а це кілька додаткових годин в дорозі.
«Відстань між Мукачевом і Будапештом – близько 400 км. Ціна на квитки демократична: другий клас – трохи більше 700 гривень, перший клас – близько 1000 грн.
З важливого – маємо амбітні плани щодо реконструкції вокзалу в Мукачеві. Там плануємо розбудову потужного хабу для подорожей країнами ЄС», – повідомив Є.Кравцов.
31891087_212208059556628_2411796540986228736_n
Як повідомлялося раніше, зі слів заступника міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктора Довганя, для впровадження проекту пасажирського сполучення Мукачево–Чоп–Загонь (Угорщина)/Будапешт потрібно виконати: реконструкцію 10,3 км колії, модернізацію 41 км контактної мережі та електрифікацію 3,2 км.
«У результаті отримаємо надійне залізничне сполучення з Угорщиною, що дасть можливість пасажирам дістатись із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво, Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування перестановки колісних пар чи зміни поїздів за обраним маршрутом. Реалізація проекту допоможе покращити якість пасажирських перевезень залізничним транспортом, створить для мешканців Закарпатської області, гостей і ділових партнерів регіону додаткові зручності. Крім того, виконання комплексу ремонтно-відновлювальних робіт об’єктів зазначених дільниць колії 1435 мм Мукачево–Чоп–Держкордон сприятиме вантажним перевезенням на них за рахунок збільшення швидкості руху», — зауважив тоді В. Довгань.
Для втілення проекту необхідно орієнтовно 5,5 млн євро (зокрема ремонтно-відновлювальні роботи залізничної інфраструктури на дільницях: Мукачево–Чоп–Держкордон (Угорщина) – 3,81 млн євро, Чоп–Держкордон (Словаччина) – 0,83 млн євро, реконструкція станції Мукачево – 0,81 млн євро.
Також В.Довгань тоді наголосив на потребі забезпечити відповідним рухомим складом (колія 1435 мм) для обслуговування сполучення Мукачево—Чоп—Загонь (Угорщина)/Будапешт. скачать dle 12.0




ІНШІ НОВИНИ

Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.


«    Червень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930