Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Від сьогодні Центри обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» працюватимуть по-іншому


Починаючи з 2 травня, споживачі природного газу Закарпатської області зможуть отримати якісну консультацію менеджерів ЦОК ПАТ «Закарпатгаз» з 8.00 до 17.00 без перерви на обід. Така новація ще більше мінімізує час очікування споживача в черзі.


З 2 травня 2018 року обслуговування споживачів природного газу Закарпатської області у Центрах обслуговування клієнтів компанії здійснюватиметься без обідньої перерви з 8.00 до 17.00 за к. ч.

«Для більш зручного обслуговування наших клієнтів нами встановлено новий режим роботи. Прийом споживачів буде здійснюватися у робочі дні без перерви на обід, що дасть змогу виключити очікування клієнтами на прийом менеджерами. Ми сподіваємося, що такий режим роботи буде комфортним для наших клієнтів і дозволить ще більше покращити ефективність обслуговування», - коментує начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

В Центрах обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного прийому споживачів – в залах встановлені комфортні дивани, кулери з водою, працює кондиціонер та електронна черга. Для клієнтів з дітьми діє дитячий куточок. Для людей з інвалідністю передбачено спеціальний пандус.

Окрім того, для отримання дистанційної консультації та допомоги операторів працює контакт-центр компанії. Щоденно, з 8.00 до 20.00 за к. ч. (без вихідних та святкових днів) споживачі природного газу можуть зв’язатися з операторами за номерами телефонів багатоканальної лінії (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104. Додатковою можливістю для клієнтів компанії, які бажають отримати онлайн-консультацію є існуючий веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua та мобільний додаток для Android - 104 Mobile, який можна завантажити за посиланням Google Play.

Джерело: Прес-служба ПАТ «Закарпатгаз»




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.