Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Антибіотики провокують появу каменів у нирках, — вчені


Лікарі по всьому світу виписують своїм пацієнтам антибіотики. Ці препарати врятували багато життів. Однак вони також здатні завдати серйозної шкоди. Американські вчені виявили зв’язок між прийомом пероральних антибактеріальних ліків і утворенням каменів в нирках.

Дослідники проаналізували історії хвороби 26000 пацієнтів, у яких були виявлені камені в нирках. З’ясувалося, що утворення каменів пов’язано з прийомом антибіотиків з груп фторхінолонів, цефалоспоринів, сульфаніламідів, нітрофуранів та пеніцилінів широкої дії. Найбільшому ризику схильні діти і підлітки.

Загроза утворення каменів зберігається протягом декількох місяців і навіть років після прийому антибіотиків. Фахівці пов’язують негативний ефект з загибеллю корисних бактерій в кишечнику пацієнтів. Автори дослідження відзначають: не варто відмовлятися від прийому антибіотиків, але їх призначення повинно бути обгрунтованим.




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.